Nina Bačun magistrirala je 2007. Industrijski dizajn na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. 2011. magistrirala je Experience design u sklopu interdisciplinarnih studija na Konstfack-University, College of Arts, Crafts and Design, u Stockholmu.
Njezini projekti nagrađivani su i izlagani na domaćim i međunarodnim izložbama dizajna i umjetnosti; u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Njemačkoj, Švedskoj, Češkoj, Srbiji, Makedoniji, Austriji, Japanu...
2008. primljena je u Hrvatsku zajednicu samostalnih umjetnika i Hrvatsko dizajnersko društvo kao profesionalni dizajner, od tada aktivno djeluje u različitim područjima vizualnih komunikacija: grafičkom dizajnu, produkt dizajnu, dizajna izložbi, scenografija i kostimografija.
Od 2006. radi u kulturi (Zagrebačko kazalište mladih, Gavella, Scena Gorica, Hrvatsko Narodno Kazalište u Osijeku, Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku, Mini Teatar u Ljubljani); scenografije, vizualne identitete i grafičke materijale.
Njeguje interdisciplinarnost i timski rad. Od 2003. surađuje s produkt dizajnericom Robertom Bratović, a od 2006. s autorskim timom dizajnera Numen/For Use, grafičkom dizajnericom Tinom Ivezić, slikarom i modnim dizajnerom Tomislavom Mostečakom, konceptualnom dizajnericom Ivanom Borovnjak, grafičkom dizajnericom Lanom Cavar, te s dizajnerom i psihologom Andersom Mellbrattom.
2010. preko Konstfacka dolazi u kontakt s Larisom Harris kustosicom The Queens Museum of Art u New Yorku. Pridružuje se timu koji radi na site specific-tableau vivant projektu umjetnice J. Morgan Puett pod nazivom HUMANUFACTORY. Humanufactory se pokazala kao uspješna suradnja The Queens Museum of Art i Mildred's Lane (povijesne jezgre i muzeja, Pennsylvania, SAD) koja je pokazala iskustvo rada i intersdisciplinarne suradnje u internacionalnom okruženju, u svim fazama projekta; od ideje do realizacije, obuhvaćajući pri tome teoriju, istraživanje, konstrukciju, kritički osvrt i dokumentaciju.
2011. radi na post diplomskom projektu Man-Machine Affairs Consultancy, koji se bavi spreispitivanjem postojećih i nadolazećih tehnologija, te njihovim utjecajem na razvoj društva, promjenu načina života i vrijednosti zajednice. Man-Machine Affairs je nakon Stockholmske premijere u svibnju 2011. prezentiran na Pecha Kucha vol. 9 u rujnu 2011. u Zagrebu, te na Ljubljanskom mjesecu oblikovanja u listopadu 2011. povezujući tako međunarodnu dizajnersku scenu s domaćom. Od 2011. surađuje na projektu brendiranja Kvadre (domaćeg proizvođača ojastučenog namještaja) i oblikovanju postojećih proizvoda, kao dio dizajnerskog tima (Tina Ivezić, Ivana Borovnjak, Vanja Cuculić) pod art direkcijom Nikole Radeljkovića (Numen/For Use), ulažući u razvoj svijesti o važnosti dizajna i mogućnosti domaćeg proizvoda da konkurira konceptom i kvalitetom uvoznom proizvodu. 2012. nastavlja suradnju sa Zagrebačkim kazalištem mladih kao autor scenografije za predstavu Idiot u režiji Ivana Popovskog koja je premijerno izvedena u ožujku 2012., te Žena bez tijela u režiji Boška Violića koja je premijerno izvedena u studenom 2012. Hrvatsko dizajnersko društvo angažira ju na postavu Izložbe hrvatskog dizajna 1112, koja je otvorena u rujnu 2012., u Muzeju za umjetnost i obrt. Tijekom 2011. započinje rad na samoiniciranom projektu Studiji o načinu osuvremenjavanja tradicionalnih tehnika i tipologija dizajnom na primjeru narodnih nošnji Hrvatske, u suradnji s Robertom Bratović. 2012. izloženi su prvi rezultati; Lightwear rasvjetno tijelo koje putuje po design weekovima diljem Europe; Milano, Beograd, Sofia, Skopje, Beč, Hrvatska. Fotografije potražuju talijanski Marie Claire, brazilska Revista Casa e Jardim, Gloria Glam i Elle iz Hrvatske, a pariški Elle radi editorial za listopad 2012.