Nikolina Majdak

Rođena 12.5.1980. u Kutini. Završila Opću gimnaziju, te 2005. diplomirala na Fakultetu Političkih Znanosti, smjer Novinarstvo.

KAZALIŠTE

  • 1998.-2005. rad na 20-tak predstava i performansa skupine Nezavisni Teatar Barake (kao izvođač i suautor).
  • Predstava/projekt «Pyrtaneion» (Tjedan Suvremenog plesa 2003.)
  • Cirkuska predstava «Peto godišnje doba», s grupom D-iks (Festival «Du Monde Aux Balkans» u Grenoblu i Toulousu 2004. godine).
  • Glumila u predstavi «Kokoške umiru od ljubavi» Glumačkog studija Eho (Nagrada za najbolju predstavu na SKAH-u, Kastav 2006.).
  • "Djed Mraz je izgubio sanjke", redateljica Svetlana Patafta, Centar za kulturu "Trešnjevka" (2008.)
  • "Cirkuski slonić Charlie", red. Anica Tomić, Kazalište slijepih i slabovidnih «Novi život» (2008.)
  • "Antiedip" red. D.B. Indoš, Teatar &TD (2009.)
  • "Poppins silazi", red. Dubravka Crnojević Carić (premijera - Festival Novog Cirkusa 2009.), umjetnička organizacija "Triko"
  • "Cefas" red. D.B. Indoš i Tanja Vrvilo, Teatar &TD (2010.)
  • "San ivanjske noći", red. Aleksandar Popovski, DK Gavella, Zagreb, akrobatska izvedba (alternacija)
  • "Maria de Buenos Aires" (opera), Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, red. Mario Kovač
  • "Nema dilema", ulična predstava grupe Cirkorama
  • "Slavuj", red. Lee Delong, Triko Cirkus Teatar (2012.)
  • "Dvije i pol sestre", red. Lee Delong, Triko cirkus teatar i MCUK Scena Travno (2012.)
  • "Iglica", red. Ivica Šimić, Kazalište Mala scena i Triko cirkus teatar (2013.)
  • "Hauka molekula", red. D.B. Indoš i Tanja Vrvilo, Teatar &TD (2013.)
  • "Noć živih klaunova", red. Lee Delong, Triko cirkus teatar (2013.)
  • "Mala vještica", red. Ivica Šimić, Kazalište Mala scena i Triko cirkus teatar (2015.)

Nikolini je predstava IGLICA prva suradnja s kazalištem Mala scena.
2013. je za ulogu u toj predstavi u službenoj konkurenciji festivala ASSITEJ-a u Čakovcu dobila nagradu za najbolju glumicu. Obrazloženje žirija: "Glumica uz akrobatsku spretnost (i glumljenje nespretnosti) na topao način komunicira s publikom, te tako pomaže najmlađima da se lako identificiraju s licem, ali i prepoznaju problem o kojem govori predstava."