Kruna Tarle
Kruna Tarle

Kruna Tarle, kazališna i likovna umjetnica multimedije i intermedije, formirala se širim teorijskim obrazovanjem i umjetničkom praksom: završila je studij  filozofije i anglistike na zagrebačkom Filozofskom fakultetu, bavila se plesom, klasičnim i suvremenim (Srednja baletna škola i Komorni ansambl suvremenog plesa), kao i likovnom umjetnošću.  

Osnovala je i niz godina vodila Lutkarski studio ZeKaeM-a,potom Atelier ZKL-a, osnovala je neovisni ansambl Fasade s ciljem istraživanja novog medija (kazalište maske, materijala, objekta). 

Pokrenula je projekt Panaceja, kazalište namijenjeno marginaliziranim društvenim skupinama.

Surađivala je s vodećim umjetnicima srodnog medija u svijetu.

Ostvarila je niz autorskih predstava, u kojima potpisuje režiju, sveukupnu likovnost i koreografiju. Predstave kao što su Djevin skok ili Proljeće u slijepoj ulici, Pješćani sati, Clair-obscur, Kaleidoskop, Nadir, Zemlja je okrugla, Crveni muk, Iš'o Viljo u dućan, Šuma priča, Zgubidan i Barek, Krava na ormaru, Sretni princ, Draga Tilla Durieux!,  afirmirane su u zemlji i inozemstvu te su izvođene na uglednim lutkarskim, alternativnim i studentskim festivalima.

Prevela je nekoliko teatroloških stručnih knjiga (Ples kao kazališna umjetnost, Nemogućiteatar – O fenomenologiji kazališta figura, te Teatar objekta).

Održala  je nebrojeno mnogo edukativnih i art-radionica, kolegija, seminara i predavanja za domaće i strane umjetnike, studente, pedagoge, defektologe, kao i za djecu svih dobi).

Jedina je predstavnica tzv. Image-teatra, kazališta poetskih slika u našoj sredini.