Kruna Tarle, kazališna i likovna umjetnica multimedije i intermedije, formirala se širim teorijskim obrazovanjem i umjetničkom praksom: završila je studij filozofije i anglistike na zagrebačkom Filozofskom fakultetu, bavila se plesom, klasičnim i suvremenim (Srednja baletna škola i Komorni ansambl suvremenog plesa), kao i likovnom umjetnošću.
Osnovala je i niz godina vodila Lutkarski studio ZeKaeM-a,potom Atelier ZKL-a, osnovala je neovisni ansambl Fasade s ciljem istraživanja novog medija (kazalište maske, materijala, objekta).
Pokrenula je projekt Panaceja, kazalište namijenjeno marginaliziranim društvenim skupinama.
Surađivala je s vodećim umjetnicima srodnog medija u svijetu.
Ostvarila je niz autorskih predstava, u kojima potpisuje režiju, sveukupnu likovnost i koreografiju. Predstave kao što su Djevin skok ili Proljeće u slijepoj ulici, Pješćani sati, Clair-obscur, Kaleidoskop, Nadir, Zemlja je okrugla, Crveni muk, Iš'o Viljo u dućan, Šuma priča, Zgubidan i Barek, Krava na ormaru, Sretni princ, Draga Tilla Durieux!, afirmirane su u zemlji i inozemstvu te su izvođene na uglednim lutkarskim, alternativnim i studentskim festivalima.
Prevela je nekoliko teatroloških stručnih knjiga (Ples kao kazališna umjetnost, Nemogućiteatar – O fenomenologiji kazališta figura, te Teatar objekta).
Održala je nebrojeno mnogo edukativnih i art-radionica, kolegija, seminara i predavanja za domaće i strane umjetnike, studente, pedagoge, defektologe, kao i za djecu svih dobi).
Jedina je predstavnica tzv. Image-teatra, kazališta poetskih slika u našoj sredini.